söndag 23 december 2007

dan före dan

i morgon är det julafton. vi är i fas. lugnt. skall göra en potatisgratäng och städa av det sista bara. gästerna kommer i morgon vid 12. knytis blir det så vi har ju inte behövt fixa allt. sköööönt. ganska rimligt att dela på jobb och kostnad, anser jag. annars blir det ju suuuuuuuuuuuperjobbigt att vara värdinna.
känns mysigt med jul.

ej i fas med J bara. tjat och tjafs igen. jag tycker att jag driver hela skeppet (projekt familjen) framåt och att han bara glider med. han tycker att jag är hypad och att jag borde slappna av mer. diskussionerna blir moment 22. går runt och runt och runt och runt. är tungt att vi inte är 100%. vill känna mig helt julig och kär. men inte nu.

igår gjorde jag något mycket bra. badade hela min tjocka kropp och skrubbade hela mig. såååååååååå skönt. måste göras oftare. iallafall någon mer gång innan nedkomsten. så gött att bara slappna av i badet och tänka på sig själv. känner mig len som en bebisrumpa hela jag idag. så underbart. rakade till och med benen. I'm female again. bikinilinjen var det värre med. ser inte den plus att det lär behövas röjsåg första gångerna man går fram där igen med rakhyvel. pardon the details men ändå. det är ju så det är.

magen kliar men jag mår bra.

Inga kommentarer: