tisdag 18 december 2007

Tillväxtultraljud nummer 2

dags för ultraljud nummer 2 idag alltså. eller egentligen är det ju 4:e under graviditeten. men det 2:a tillväxtultraljudet. allt var bra med bebisarna. de är normalstora för tiden och väger båda ganska precis 2 kg enligt uppskattningen. bra med fostervatten och enligt doktor bo så var allt annat bra också. känns såååååååååååå underbart!!! och så fantastiskt. läser om så många andra på nätet vars tvillingar växer så ojämnt osv. jag är priviligerad hittills som har en frisk kropp och friska bebisar. ber till ovan att detta ska hålla i sig.

efter ultraljudet sov jag en stund och hämtade sen E som vanligt vid 15. vi har haft en myspysig eftermiddag och kväll och jag ska nu lägga mig framför tv:n och äta mina kvällsmackor och skriva en inköpslista inför julfirandet.

jo, förresten... båda bebisarna låg med huvudet neråt. så jag ställer in mig mer och mer på ytterligare en vaginal förlossning. ska bli spännande det också och än en gång ber jag till den högre makten ovan att allt ska gå väl. vad som finns ovan? I don't know. men det börjar bli oundvikligt att be om hjälp.

Inga kommentarer: