onsdag 16 januari 2008

En urvriden trasa

klådan och mina avdomnade armar gör att jag sover som en kratta på nätterna. detta resulterar i sin tur i att jag sover på dan istället. när E är på dagis då. sovit idag 11.30-14.00. skönt.
klådan är PAIN. fick en ny medicin utskriven i tisdags på läkarbesöket... men självklart så fanns inte den på apoteket igår. får ta mig en tur dit i morgon istället. de skulle tydligen ordna någon liknande medicin i samarbete med läkaren. jaja...känns som skit samma. jag tror inget kan hjälpa mot denna klåda. magen är dessutom gigantisk nu. har STORA problem med att ta mig upp och ned från golv...OCH med att ta upp saker från golvet. elefant är fanimej bara förnamnet. är utled på det här nu...

oroar mig lite för E också. hon säger att hon har ont i magen. får se hur kvällen blir. är hon inte "sig själv" får hon vara hemma i morgon och så får jag ringa vårdcentralen. min lilla lilla tös som är så tapper och förstående när hennes mor är en trött valross.

ute regnar januari bort. medeltemperatur om dagarna är cirka 3 grader. vad händer med vårt klimat? läskigt.

snälla barn där inne: KOM UT TILL MAMMA!!!

Inga kommentarer: