fredag 11 januari 2008

TRÖTT

borde egentligen gå och lägga mig NU. har fått tavegyl mot min klåda. vet inte hur mycket den hjälper mot klådan. bara att den är fenomenal på att göra mig HELT SLUT. sov bättre natten till idag. kanske för att tavegylen gjorde klådan mindre jobbig...kanske för att tavegyl även fungerar som sömnpiller på mig. jaja...skadar ju inte att sova och jag passar på så fort jag kan (dvs på nätterna och när E är på dagis).

fredag idag. 36 veckor fulla. snääääääääääääääääälla bebisar: KOM UT NU!!! mamma är trött på att ha er inombords...vill träffa er och lära känna er nu!

ska bli skönt med lite helg iallafall. träffa J lite. alltid tufft när han jobbar kvällar. syrran var här idag och käkade våfflor med mig och E. myspys. sen har hon träffat en grabb. syrran alltså. men det kanske är hemligt.

lyssnar på winnerbäck. han fick en grammis för årets låt: om du lämnade mig nu. grym låt. sorglig men grym. jag gillar ju sorglig musik dessutom.

gute nacht.

Inga kommentarer: