onsdag 13 februari 2008

Natten

natten var mindre kul. jag gick och la mig vid 23 tror jag. sov till 01 då de vaknade. sen var vi vakna till mellan 04 och 05 tror jag. ganska mkt gnäll inatt. man är inte människa på natten. blir superirriterad på allt och särskilt J då. sen när det blir dag så förstår jag inte varför...J är ingen charmknutte nattetid heller så det jämnar väl ut sig antar jag. fniss.

ester och J sover. ellen halvslumrar i babysittern jämte mig. gungar den med min fot. man blir välkoordinerad som trebarnsmor. ska nog söka jobb som projektledare sen...

idag är det sol och vi funderar på att ta med oss småttingarna och gå och hämta E på dagis. vi får väl se om vi lyckas. först: projekt DUSCH!!!

i eftermiddag kommer min bästa kompis och träffar dem för första gången. spännande!

ellenbellen gnäller. måste gå.

Inga kommentarer: