tisdag 26 februari 2008

Uyuyuy

som dagens rubrik: uyuyuy (dvs ojojoj). när jag var i spanien som tonåring (96, 97 och 98) fanns en bar som hette så. där jobbade min kompis T som nu jobbar för aftonbladet. helt apropå. men det är lite så det känns att ha tre små barn. ojojoj...hur ska detta gå? men än så länge är huvudet upp och fötterna ner. skönt. jag ammar och bloggar samtidigt, som vanligt nuförtin.

vad som händer annars?
jo. det är rätt intensivt. vi försöker att ta hand om två små spädisar samtidigt som vi försöker att se och ge vår stora dotter allt allt vi bara kan.
ganska ofta har vi besök här som vill träffa oss och E fast mest twinsen.
E har fått en ny jacka från POP fast den var alldeles för dyr. så går det när inte mamma kan vara med och handla/bestämma i affären. vill inte ha twinsen in på köpcentrat förrän tidigast i april. helst vill jag att de blir 3 månader minst.
i lördags var vi hos mor och far för fösta gången sen småttingarna kom. det gick bra och de sov nästan hela dan. i söndags var de i gengäld vakna hela dan. nice! (not)

just i detta nu ammar jag ester. ellen sover. J gör nåt där nere (tror han tar hand om gårdagens disk). E är på dagis... det regnar. tvättmaskinen centrifugerar och hela lägenheten skakar känns det som.

jag längtar lite till sommaren. behöver få lite färg på mina bleka vinterkinder.

Inga kommentarer: