onsdag 20 februari 2008

Something

något har hänt med ellen och ester. de är helnöjda. ellen var bara lite knorrig igår kväll. annars är det lugnt som en filbunke här. ammar inte lika intensivt nu heller. ganska skönt med en liten "paus".

igår var min jobbarkompis här. hon har också twins. fast hennes är 16 år. hon är så härlig. en härlig människa. som är äkta och riktig och som ser saker och tar de för vad de är. en människa som pratar om riktiga saker och inte massa strunt. så underbart! I like her...

jag var precis och lämnade E på dagis. hon är så fundersam ibland när man lämnar henne. undrar vad som rör sig i hennes huvud. mycket säkert. jag kämpar och kämpar för att ha tid för henne och ge henne uppmärksamhet och kärlek. det är så svårt nu. bebisarna tar ju av lätt insedda skäl nästan hela mig. jag hoppas hoppas att E känner hur jag älskar henne. oroar mig precis som förut en hel del för henne sedan hon blev storasyster. jobbigt.

längtar till spanien.

Inga kommentarer: