tisdag 4 mars 2008

Malaysia

idag tisdag. E's dagisvecka börjar. J är där och lämnar henne nu. jag ska hämta sen. det är "dropinfika" idag. E ville att jag skulle komma. och då gör jag ju det. J får gå med vagnen under tiden så att knut&rut håller sig nöjda och glada. sen efter det kommer min faster och min kusin hit. min kusin ska flytta till malaysia i morgon. ville träffa oss innan hon far. hon har träffat sitt livs kärlek, säger hon. underbart för henne och jag önskar verkligen all lycka till henne. såååååååååå spännande att bo i malaysia. lite skillnad mot vår lilla håla här hemma.
igår var första gången J och jag verkligen fick lite TID med varandra sen småtöserna kom. vi låg och pratade länge om minnen och om nuet och om allt. och åh, vad jag älskar honom då. världens världens finaste man! det är så lätt att tappa bort varandra i allt detta kaoset. men man måste göra som gardell säger. man måste välja varandra varje dag. annars skiter sig allt. I promise.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda
Kollar in pa din blogg ibland. Verkar riktigt mysigt med barn...ni verkar fa det att funka jatte bra, maste ju vara ratt jobbigt med tvillingar ibland.
Jag ska flytta hem till Goteborg snart....troligtvis oppna en affar.
Ha det bra
Linnea

Linda sa...

affär? det låter spännande... vad för typ av affär?