måndag 6 oktober 2008

Höstsolen

idag hemma. mamma och pappa var här. har inte sett pappa på ett par tre veckor eller så. och när han kom gående med mamma så tänkte jag på farfar. börjar pappa bli gammal? alltid härligt när de är här. massvis med hjälp med sånt som jag ALDRIG HINNER annars. det har varit en bra dag idag. småtjejerna blir bara charmigare och charmigare för varje dag. jag älskar mitt liv.

provade ringarna idag. men BARA för att visa mamma. nästan iallafall.

idag har cityakuten premiär. min gamla favvis. ska bli spännande.

J är och hämtar en bilstol i Landvetter. I love begagnatmarknaden. 900 kronor för en likadan som vi redan har (som E hade). lite nyare var denna. inköpt i början av 06. E's köpte vi ju 04. vi har inte köpt något nytt nästan alls till twinsen. alla säger att det är så dyrt med barn men det handlar ju om hur man tänker och vill ha det. försöker fundera ut vad vi köpt helt nytt... en antiloopstol på IKEA. och så lite kläder. och en hoppgunga (som vi inte använt nästan alls). jaja... pratade med en mamma på öf som INTE ALLS kunde tänka sig att handla begagnat. och så är det ju för vissa. alla är så olika och det är ju sjukt kul. tänk vad trist om alla var samma samma.

Inga kommentarer: