fredag 3 oktober 2008

Sur

besviken på E för att hon och hennes kompis klippte i dagisbilderna. de klippte förvisso så fint de kunde. MEN jag VET att E visste att det var viktigt att en VUXEN skulle klippa isär bilderna. kan inte hjälpa att jag blir sur. ska inte skylla på E's kompis heller. E måste ju säga NEJ när hon VET vad som är okej och inte...även om nu inte hennes kompis alltid vet. så nu sitter jag här med en dyr räkning och bilder som redan är förstörda. iallafall några av dem. ingen idé att bli arg. men jag förklarade för E att jag var besviken på henne. nog om detta.

i förmiddags var vi på öf. J var med. trevligt.

sen var E med J på bibblan när han pluggade. jag gick en promenad i höstsolen och luktade på hösten.

esters aptit är åter. förkylningen är nästan borta. när kommer nästa? hihi.

Inga kommentarer: