måndag 19 oktober 2009

Aldrig mer fiskbullar

middagarna är ibland rena mardrömmen. ellen kastar mat och ester vägrar smaka på maten. E, J och jag försöker uppföra oss som vuxna och samtala. det går inge vidare. jag höjde rösten och ester bröt ihop. arma barn.

känns väldigt "ekorrhjuligt" just nu. jag befinner mig i en tornado som är min familj. det är ett underbart äventyr - tidvis slitigt.

ska lyssna lite på grannens skiva för att muntra upp mig. shit pommes, deppinlägg igen. vad händer?

en fin sak. idag var en kollega och jag i Göteborg på studiebesök på Friskis och Svettis. de har ett "Enkelgympapass" för funktionshindrade. vi var med för att hämta inspiration till vårt gympapass. så härligt! våra brukare är verkligen en underbar målgrupp att jobba med. så mycket energi, så mycket glädje. bara äkthet. ren och skär lycka!

1 kommentar:

Linda sa...

kramar om! vi ses på fredag