onsdag 28 oktober 2009

Milk

i morse körde jag till jobbet i mjölk. det var så mycket dimma att det kändes som mjölk. lite scary när man inte ser något framför sig. tog lite lugnare fart till jobbet idag. av lätt insedda skäl, som min gamla svensklärare skulle sagt. han var för övrigt helt underbar. och enäggstvilling. några år efter studenten såg jag nämligen min svensklärare i dubbel uppsättning på ICA Maxi. han bror var lite mindre sliten bara. lite mindre missförstådd konstnär.

time for work.

3 kommentarer:

Linda sa...

förresten så har jag köpt ketchupmammans bok. Den är så rolig att jag skrattar så tårarna sprutar! du kan låna den av mig sedan

Linda sa...

förresten, igen. jag ÄLSKAR min syrras kille! en riktigt trevlig prick, not

Linda sa...

den lånar jag gärna! trist när pojkvänner är knasbollar.