söndag 18 oktober 2009

Sötnosar

förra inlägget fick tre fina kommentarer från tre fina tvillingmammor. jag blir så glad av era kommentarer, tack! means a lot.

idag har varit en bra dag. först en vän på besök på frukostfika och sen en anna vän på besök till middagen. fina vänner. fin dag. fina barn också. lite nöjdare idag. ständiga dåliga samvetet över att E får för lite plats... denna helgen fick hon egentid med pappan. nästa helg är det hennes och min tur. då ska vi på symässan, där mamma ska stå i en monter. sen ska vi nog in till stan och fika eller nåt. myyyyyyyyyyyyyyyyys!!!

nu ska min söte man och jag veckoplanera.

tack igen för kommentarerna! visst ska man unna sig tid med sig själv... på fredag ska jag in till stan och klippa mig. då ska jag njuta av ensamheten. kanske ta en ensam fika på stan efter och spana på folk. vi får se.

kram lilla blogg. du är min ventil.

Inga kommentarer: