tisdag 30 mars 2010

Back in business

igår var Ebba med mig på jobbet en halvdag och sedan vart vi till sjukhuset där Ebba går på tillväxtkontroller. efter sjukhuset (bara längd och vikt denna gång) drog vi till köpcentret och köpte nya vårskor till Ebba. ett par praktiska gympadojor i goretex från Viking som jag valde. och ett par skor av conversetyp med paljetter och glitter som Ebba valde. sen köpte vi en lite tuffare vårjacka också, med tillhörande scarf. Ebba har sedan tidigare en mer praktisk vårjacka från POP men den vi köpte igår är mer till lite snyggt sådär. min stora tjej börjar bli så himla stor!!! hon blommade som alltid ut igår när jag fick ha henne för mig själv. min fina fina tjej!

J var hemma med de små igår igen. Esters hosta ger sig inte. idag ska iallafall Ellen och Ebba gå till dagis igen. i morgon går nog Ester. sen är de påsklediga torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag... bara jag som ska jobba på torsdag. sent dessutom.

livet leker annars rätt bra nu. ska lägga in lite bilder ikväll sen. Ebba lekte världens sötaste lek igår efter att ha varit med mig på jobbet igår.

Inga kommentarer: