fredag 16 april 2010

Barnen

Karin undrade om jag blev sugen på fler barn efter att så många varit hos oss och lekt. svar: jag känner mig väldans nöjd med mina flickor. tre känns lagom för mig/oss. det gäller ju att ha tid och möjlighet att se de barn man har också. men jag säger som jag brukar: OM jag hade vetat att det bara skulle bli ETT BARN nästa gång så hade jag nog gärna försökt få ett barn till. MEN eftersom jag VET att det kan bli två så tror jag att jag passar på den. tvillingar rockar. tvillingar är det häftigaste som hänt mig. jag är så evigt tacksam över mina tvillingar (och min stora förstås). MEN, jag tror inte jag pallar tvillingcirkusen igen. hur går det då med min mentala status?

igår kom syrran över på kvällen, vilket resulterade att jag gick och la mig för sent. igen. denna veckan har varit dålig med tanke på nattsömnen. ska bättra mig nästa vecka. promise.

min kompis L ringde igår också. hennes man är fast i Finland och kommer inte hem så ev. ska vi passa hennes kids lör-sön. hon jobbar natt. hon yrar massor om att jag är en ängel och att hon nu är skyldig mig en tjänst. jag tycker mest att det är roligt. dessutom vet jag hur glada mina barn blir om vi ska passa hennes barn A och S. men men... vi får se hur det blir. om deras far hinner hem från Soumi eller icke.

nu fredagsjobb. sen helg. hurra!

Inga kommentarer: