måndag 26 april 2010

Slutet

jag vet inte om det är slutet på bloggeriet. jag vet inte. bloggen lockar inte som förut. tusen små projekt vill ta min tid ifrån bloggen. dessutom är jag sugen på att byta bloggverktyg. wordpress verkar hypat, tycker ni inte?

livet går sin gilla gång och det känns som att bloggen inte får plats. just nu. vi tar en liten paus iallafall. jag vill ju också försöka få tid till annat "skrivjobb" ;) känns som att mycket förändras. jag har lite olika planer och projekt.

här hemma är alles gut.

något stort hände igår när Ebba tappade sin första tand. bilden som kommer i nästa inlägg för representera slutet på denna blogg-epok. kanske. jag kan inte bestämma mig nu för tiden. förresten undrar jag om nu för tiden är ett ord? nuförtiden? det ser coolare ut.

tusen och miljoners kramar, söta ni.

/ L

ps. jag ångrar mig säkert i morgon. you never know.

7 kommentarer:

TvillingTur sa...

Bloggpaus är bra om man känner för det. Men jag hoppas i alla fall att du inte lägger av helt. Hoppas dock att du kommer igång med ditt andra skrivande. Det låter hur schysst som helst. Allt gott sålänge.

-tobias.

Vikkan sa...

Vi är många som kommer sakna dig och dina underbara E:n här i cyberspace. Jag hoppas verkligen du ångrar dig imorgon. Men känn ingen press att uppdatera varje kväll eller dag. Bloggpaus är bra, eller så byter man blogg och får en nytändning.

Fast jag önskar lycka till med annat skrivande och vi kommer ju inte mista kontakten för att du inte skriver här.

Tusen kramar från Vikkan och busfröna

1+2-barnsmamma Carola sa...

Jag hoppas att du inte slutar med din blogg om ditt liv med din fina familj. Jag tycker att du skriver underbart bra och är en trogen läsare även om jag inte kommenterar så ofta.
Har dock full förståelse för om du känner att du inte hinner med. Själv har jag slutat, får inte ihop vardagen utan blogg så med blogg blir det än svårare.
Ta en liten paus och känn efter vad som känns bäst för dig. Jag kommer kika in emellanåt för att se om du skriver vidare.
Kram från trebarnsmamman Carola

Anonym sa...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!Hoppas du kommer tillbaka sen iaf:-)....
Ha det så jättebra:-),tack för en fin blogg,den finaste.

Åse sa...

Nämen nej! Ja då får vi helt enkelt träffas oftare så att man hänger med :) Kram!

Anna (Mazarin1) sa...

Förstår dig helt och hållet men kommer sakna dig (er)!! Hoppas få se en återuppväckt blogg igen. :-)

Evelina sa...

What!! Men har total förståelse! Tankarna på att sätta ett slutdatum känns lite lockande. För som du säger "annat lockar mer just nu", sedan tar familjelivet mer tid nu och ska så göra med, än vad det gjorde för ca 1 år sedan. Men hoppas att du inte slutar helt utan att du kör en liten uppdatering då och då! Ett stort TACK för din fina fina blogg som jag fått följa under så här lång tid! Kram så länge!/Evelina