söndag 4 april 2010

Ljuvliga PÅSK

påskledigheten är så underbar som en ledighet kan vara. barnen glada och pigga busfrön. ljuvlig man. trevliga vänner och familj som vi får besök av och besöker. så fint.

långfredagen - lugn dag. Ebbas simskola och middag hos svärmor + fästman. trött på eftermiddagen efter en lång vinter? ;)
påskafton - besök hos mor och far på landet. mycket utevistelse i trädgården och barnen så lyckliga över att äntligen få leka med vattnet i tunnan (som ju varit fryst i MÅNADER).
påskdagen - besök av vän och barnens farfar.

i morgon på annandagen får vi besök av J's vän som bor i Stockholm annars. funderar på att ta mig en joggingtur i regnet. om benen vill bära mig ;)

allt är faktiskt bara fint. Ellen fortsätter utan blöja. Ester väntar lite med det. hon är inte redo.

nu ska jag plantera om mina orkidéer. surfa lite. planera morgondagens måltider... och bara njuta av en helgkväll till!

kram och fortsatt glad påsk på er!!!

3 kommentarer:

Evelina sa...

Härlig Påsk ni verkar ha haft! Vad duktig Ellen är!!
Kram

Anonym sa...

Mysigt påsk ni verkar haft:-)!
Ha era små nappar fortf.??
Sover de middag?
Mina små ha skickat paket till Pippi Långstrump med alla deras tuttar.Funkar jättebra på dagarna,mindre bra på nätterna;-)...
Anna

Karin sa...

Åh, vilken härlig påsk det låter som. Harmonisk och fin. Hoppas att du får en bra jobbvecka! Duktiga Ellen som inte vill ha blöja :-) Skönt steg. /karin