söndag 23 september 2007

Candy girl

min husband är och handlar smågodis. sååå gött ska det bli. mm, nu hör jag honom där nere. E har precis somnat...ännu en härlig dag till ända i hennes liv. hon var och lekte hos granntösen i en hel timme...min stora stora tös. städade rummet själv på kvällen och jag fullkomligt svämmar över att stolthet över henne ibland. hur kan man vara så perfekt som hon?

tänker på magen som det sprattlar i och på vad jag tänkte förra gången jag var gravid. då tänkte jag mer på bebisar...bara bebisar liksom. nu ser jag liksom större barn framför mig. kanske för att jag vet LITE mer om vad som är att vänta...eller jag vet inte.


nu är drygt halva vardagsrummet tapetserat. kanske kanske kan det bli klart nästa helg?


ska krypa upp i fåtöljen nu. med godiset och J. wonderful!

Inga kommentarer: