fredag 14 september 2007

Peeling

jag går upp sex varje dag när jag jobbar. gillar rutiner. duschar på morgonen, varannan dag tvättar jag håret. sällan händer något oförutsett på morgonen när jag kör min rutin (E och J sover då). men i morse hände något stort.

jag använde ansiktspeeling. jag är ingen tjejtjej så detta var stort för mig. har inte använt peeling sedan tonåren då jag tyckte att jag hade problemhy.

vad som iallafall nu står klart är att peeling är bra. min hud är löjligt len i ansiktet och har en helt annan "lyster" än i vanliga fall. känns patetiskt att ens använda ordet lyster...men skit samma.

slutsats: ska nog fortsätta använda peeling då och då, och kanske lite oftare än vart 8:e år.

fredag idag. ikväll ska vi äta pizza och det har jag varit sugen på i månader (nej, vi äter inte pizza så ofta). E och J är lediga och ska till simhallen. hämtar dem där vid 16.


so long.

Inga kommentarer: