torsdag 27 september 2007

Tjockis

jag börjar bli rätt stor. hm, blir lite rädd då. hur stor kan jag bli? med E gick jag upp 25 kilo (4 kg bebis och 21 kg ett stort frågetecken). måste väga mig nån dag för att kolla hur mycket det är hittills... men det är egentligen inte så mycket vikten som oroar mig denna gången. det är mer magen. hur stor kan en mage bli? hur mycket bristningar kommer jag att få? och den mest delikata frågan: hur kommer jag att se ut efteråt?

lite ytlig ångest.

21 fulla veckor idag: http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=12576

ber till den högre makten att allt ska gå bra för oss (radikalen, liberalen och myself). mycket oro. vissa dagar känns allt lugnt och andra dagar obsessar jag och oroar ihjäl mig för att de ska födas för tidigt, de ska vara sjuka, jag ska bli sjuk...det är något fel på dem... inte alls sunt att oroar sig, det inser jag också. men det är så svårt att inte göra det. I'm the worrying kind, you know.

bis später.

Inga kommentarer: