tisdag 27 november 2007

Hallelujah

lyssnade på den igår. hallelujah med cohen. sicken bra visa.

E blir hemma hela veckan. ingen feber eller så men hon kraxar som en kråka. knappt nån röst alls.

idag har vi städat innan J gick till jobbet. sen gjorde E och jag några ärenden. kvällarna går så fort.

nu ska jag strax betala räkningarna och försöka vara seriös. är jag riktigt duktig så hänger jag lite tvätt sen också. det är fan alltid saker att göra. man måste lära sig att blunda för dem. bara låtsas som det regnar. eller inte.


hallelujah!


glömde förresten berätta att allt var bra hos barnmorskan igår. tvilling 1 (vänster) har fortfarande cirka 10 fler hjärtslag i minuten än tvilling 2 (höger). fråga mig inte varför sjukvården kallar dem för tvilling 1&2 i den ordningen men så är det iallafall.
namn nu: olle och max, anna och ester, ester och max.

räkningar alltså.

Inga kommentarer: