måndag 5 november 2007

Monday

måndag igen.

E är på dagis och jag har precis varit hos barnmorskan. socker, hb och blodtryck ser bra ut. de håller koll på mig. ska till barnmorskan igen nästa torsdag, sen tillväxtultraljud 19/11 och sen till doktorn 20/11. fullt upp med kontroller.

helgen var supermysig. veckohandlade med E medan J tvättade bilen i lördags förmiddag. sen åkte vi till mor och far. syrran var där också och det skulle man ju kunna skriva ett å annat blogginlägg om, men jag struntar i det. igår söndag var vännen här med sina två små liv. pojken är jämnårig med E och lillflickan är snart 1 och ett halvt år. urmysigt. var länge på lekplatsen och solen värmde härligt härligt och höstigt.

ska nog gå och lägga mig och läsa nu. är sååååååååå TRÖTT konstant. fast jag sovit bra hela helgen. E har sovit länge hela helgen (på mornarna alltså).

måste bara äta nåt först.

Inga kommentarer: