måndag 26 november 2007

Låg

tjat och tjafs och bråk. stormiga stormiga relation. konflikt med J igår och E, som är sjuk, vaknade mitt i allt så vi kunde aldrig "prata klart". hon somnade om mellan oss i vår säng som alltid och då kan man ju inte diskutera vilt. kanske skönt. kanske inte. vill bli färdig nån gång. vill inte bråka. vill bara att han håller om mig och berättar att allt ordnar sig. behöver det. men får det inte.

E hemma från dagis idag. hade lite feber igår. inte idag men hon är hes som en kråka och hostar illa. måndag. det snöar lite. vinter nu.

igår var vi på julmarknad. lugnt och fint. sen lite middag och mys hos J's mamma. trevlig dag. otrevlig kväll (se ovan).

senare idag ska E och jag till barnmorskan. ta lite prover antar jag. sen måste jag ha nåt mot sura uppstötningar på apoteket. går inte längre. igår på kvällen höll jag på att bli tokig. kändes som att jag skulle kräkas upp citronsyra en gång var 5:e minut eller så. det värsta är att det tycks som att jag får uppstötningar av det jag är sugen på som mest dvs: julmust, klementiner och juice. måste nog lägga ned det där. får börja äta basiska saker istället. undrar vad det är. banan? nej, det får bli apoteket och nån medicin som kan bota mig. jag måste ju ha JULMUST!!!

Inga kommentarer: