fredag 16 november 2007

Queen

såg en snutt av en dokumentär om queen förut. eller rättare sagt handlade det om sångaren men ändå. vilken jävla begåvning! jag vet att det inte är någon nyhet...but anyway. vilka låtar!
bara en parentes.

idag var jag på jobbet och bjöd alla tanter/kvinnor + vår tekniker på fredagsfrukost. mysigt att se alla igen. och alla vara så snälla och sa att jag var så fin och bara hade lagt på mig på magen osv. jag vet att det inte är så...men det värmer ändå. kvinnor är bra för de vet vad de ska säga. iallafall några kvinnor.
sen for jag hem och vilade mig. innan jag hämtade E på dagis. vi grejade lite med lera och åt sen pannkakor till middag. E badade badkar...men nu kan jag inte bada med henne längre. är bara för osmidig. får sååååååååååå jobbig tyngdkänsla i underlivet när jag sitter sådär också. min kropp mår bäst av att stå eller ligga på vänster sida just nu. inge bra att sitta här vid datorn alltså. men vem kan låta bli? har blivit en internetnörd.

fick ett bra samtal med min man idag också. blir tokigt ibland eftersom vi aldrig ses på kvällarna. ses för lite. och när vi ses är det svårt att liksom ta igen all tid som vi egentligen behöver ihop. efter att vi pratat gav han mig den finaste komplimangen nånsin: "jag behövde nog en dos med Linda." jag började nästan gråta. är så jävla hormonell att det snart börjar spruta hormoner ur mina öron eller så. men min man är bra. ska fria så fort jag får tid efter tvillingarnas ankomst. undrar just hur? och undrar just om han läser min blogg? då kan jag ju inte avslöja mina frieriplaner här... just nu vill jag helst inte tänka på vigselringar... mina fingrar är not beautiful. liknar överviktiga wienerkorvar.

mattias åkte ur idol. jaja... andreas är sämre men han kan åka nästa vecka då.

snnnaaaaaaaaaaaaaaaaart måndag och tillväxtultraljud. är så nervööööööös. till råga på allt har vi planerat att E ska sova hos mormor och morfar söndag till måndag... hon har sovit där två gånger förut men det var innan hon var ett år så man kan nog egentligen säga att detta är första gången hon sover borta hos nån annan. mamma har lagt henne här hemma och sovit över hos oss en gång när vi var på fest och sov borta. men nu gäller det alltså. vill så gärna att de ska gå bra. är sååååååååååååååå överbeskyddande och förstår egentligen inte varför. litar ju på mamma. och på E. hon är ju stor nu. går att prata med. lite stressad över detta iallafall. jaja... ska bli skönt på måndag när ultraljudet är gjort och jag hämtar E igen. egentligen behöver vi ju ingen barnvakt nu. vill bara att E ska vänja sig innan twinsen kommer, precis som jag skrivit om innan. helst av allt vill jag ha henne hemma och hos mig/oss hela tiden. upplever aldrig att hon är ivägen och vi gör alltid allt ihop. blir ju nästan aldrig några fester heller numera. har varit ute några gånger med tjejerna men då är ju alltid J hemma och det räknas ju inte som barnvakt. hon är fullt trygg med honom. ska kanske sluta obsessa med detta nu. känns omöjligt. kommer vara lite hypad över detta i helgen. jävla jävla mig. efter att jag läst "Bitterfittan" känns det ännu värre eftersom jag nu fått bekräftat att jag är en sån jävla kvinnakvinna som ska ha kontroll på allt och inte litar på någon annan.

ALLA KVINNOR MÅSTE LÄSA DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Bitterfittan" alltså - särskilt kvinnor som har barn. eller väntar ett/två.

kram alla females.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.