fredag 26 juni 2009

S E M E S T E R

nu har jag semester. hurra!

doppade mig i ån efter jobbet. småtjejerna gick omkring och lufsade. så fina! jag vill stanna tiden nu. de är som socker, de små. nöjda glada underbara. när vi gick hem satt de små i vagnen och jag tänkte att "nu börjar de bli stora"... de ska snart börja dagis. får lätt panik. vart tog spädbarnstiden vägen? den som alla miffon säger att man ska njuta av? ( nääääääääääär ska man göra det??? )... ska vi aldrig mer ha nån liten nu? ska jag inte vara gravid nån mer gång? inte föda igen? inte ha en sån där skrynklig liten vid mitt bröst. tror jag gått in i någon form av "minabarnhållerpåattblistorachock". är säkert övergående, som allt annat.

har jag förresten sagt att vi kommer få tvillingar som grannar snart? de bor fortfarande i sin mammas mage, men ändå... coooooooooolt.

J har köpt en ny mobil till mig. too good to be true. han har gjort kvällsmat också;) vill bara pussa och krama på honom hela dagarna. men jag får hejda mig lite. så han inte tröttnar ...

ska lägga in några kul bilder också. tar ett glas vin och firar min semester. härligt!

Inga kommentarer: