onsdag 9 december 2009

M

så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter. föregående mening är en titel av gardell. väldigt sann mening. idag har varit en bra dag. tycker småtjejerna är bättre. idag har de ätit bättre och ellen är feberfri. esters hosta är dock väldigt illa. vi blir hemma i morgon också... hoppas vi är bättre på fredag (då är jag ledig) för då är det lusse på ÖF. har hittat tre lucialinnen i lite konstiga storlekar. hoppas de passar hyfsat. vart är förresten glittret? ganska intressant hur mycket oreda man kan ha.

nu över till något helt annat. en tiger och en elin. jag har inte läst, och kommer inte att läsa, allt som skrivs. så vitt jag förstått så har tiger varit otrogen och allt har urartat. jag kan inte låta bli att bli ledsen. elin är ju så söt. de verkade ju så bra. de har ju två barn. oftast har jag distans till skvaller och annat...men håller mig uppdaterad i smyg. historien om tiger och elin är lika sorglig som är angelina snodde pitten från jen. and that's all I have to say about that.

Inga kommentarer: