torsdag 9 april 2009

Italien

idag var vi i stan. hämtade mina brillor. fint. efter incidenten med vår kamera köpte jag en extra försäkring på glasögonen. ganska billig. skönt att ha. känns som ganska stor risk att vilde ett eller två får tag i dem och leker att de är en trampolin eller liknande.

sen var vi på banken och öppnade var sina konton till e&e. äntligen!

på eftermiddagen var vi ute i solen medan J pluggade. barnen yr runt vid vår lilla sandlåda. jag koncentrerar mig på att få hem alla helskinnade. många faror som lurar när man är 14 månader och nyfiken på allt. sen är de ju så ömtåliga. mina små fjun.

nu sover de. nybadade. jag ska feja runt lite, tror jag. påskstäda. light. J läser för storflickan. nu ska jag säga godnatt till henne.

1 kommentar:

Evelina sa...

Glad påsk på er!
Kram kram Evelina