onsdag 29 april 2009

Sommaren

var hos en gammal jobbarkompis idag och träffade henne och hennes lille sötnos. en annan kollega kom också dit. hon jobbade på mitt gamla jobb men var mamma"ledig" just när jag jobbade där. känner henne lite ändå. trevligt var det iallafall.

ellen och ester är inte riktigt i balans. ester har fått ellens förkylning men det är lite sådär allmänt gnälligt här. utveckling? ester har börjat mer och mer med ord också förresten... maija=maria, böja=blöja, nej, ja, mamma, pappa, paaapa=lampa, nae=navel osv. ellen småhärmar nästan allt man säger då hon är på humör. nåt är det med girlsen iallafall. de äter typ ingen mat heller. bara vällingen är poppis så man får väl vara glad för det lilla.

nu ska jag nog vattna mina orkidéer. min terapi. sen kanske grey's. om det nu kommer idag.

god kväll!

1 kommentar:

Evelina sa...

Så duktiga de är på att härma och så roligt att de säger ord!
jag längtar tills det kommer!
Kram och ha en nize valborgshelg!