lördag 25 april 2009

Rinner

gårdagskvällen blev snurrig. ellen vaknade och hostade och snorade och hade sig. hon blev JÄTTELEDSEN och ville inte somna om. när kvällarna snurrar så uteblir blogginläggen. so ist es.

idag var vi i varberg och hälsade på mormor. trevligt.

ellen är dock vissen fortsatt. kändes varm på kvällen och igen och hennes ögon tokrinner. är detta oförändrat går vi till barnmedicin på måndag så att en doktor får titta i hals och öron och lyssna lite på rosslet...

har kollat robinson nu. rösta ut christian, känner jag bara. mer ocharmig människa får man leta efter länge. nu ska jag shoppa loss på kläder till E på nätet. hon har inga kläder som passar längre. trist.

vet ni vad jag är sugen på? snus. men lugn. bara lugn. jag ska inte börja igen. jag är alldeles för präktig nu för tiden.

1 kommentar:

Evelina sa...

Åhh, krya på dig Ellen! Vad duktig du är som inte faller tillbaka på snusningen!!
Missade Robinson igår, christian verkar sååå dryg, har ogillat honom sedan starten, ut med honom tycker jag med.
Hoppas ni kommer igen vad gäller snoreriet, krya på er!
Kram