onsdag 2 april 2008

Glamour

mitt liv är som alla vet hyfsat befriat från glamour och flärd för tillfället. just nu sover E och ester. J hänger tvätt och ellen ligger i babysittern vid mina fötter och försöker suga på tummen (hittar bara pekfingret än så länge). typiskt småbarnsliv klockan 23. men i morgon smäller det. då ska jag till FRISSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag vet inte vad jag ser fram emot mest. antingen att bli fin i håret eller att få läsa skvallertidningar och dricka kaffe helt ostört. J ska gå med e&e i vagnen medan jag är där inne. E är på dagis då. blir det kris (skrik&panik) så får J komma med bebisarna så får jag amma hos frissan. återkommer med rapport och "efterbilder" i morgon (eller när tid finnes). några "förebilder" blir det dessvärre icke. som läget är nu är mitt utseende ej ngt att visa såhär pass officiellt.

dags för säng.

Inga kommentarer: