söndag 6 april 2008

Party

J är iväg och kör E från barnkalas 1 till barnkalas 2. får la se hur hon mår sen efter... kan ju ta på krafterna att gå på två kalas kan jag tro...tur att vi skippade lördagsgodiset igår om man säger... igår var min vän här med sin egen J. trevligt. vi bjöd på äppelpaj och hade nice. E lekte med sin kompis L nästan hela dagen...

angående ellen&ester så sov de typ INGENTING i fredags... igår och idag har de sovit desto mer. J tror att det beror på att jag druckit kaffe i fredags...så nu är jag tillbaks med te. dock utan honung. känns lite trist eftersom jag precis fått smak på kaffet (igen efter pregnancy)... men men... det får bli giftfritt ett tag till. dricker ju bara rött te numera. man blir en sån där tråkig renlevnadsmänniska av att få barn.

ikväll kommer min syster och hennes kompis hit. får bjuda på linser eller nåt. eftersom de är vegetarians.

kramkram...

Inga kommentarer: