måndag 28 april 2008

Lost

idag måndag. igår var vi hos svärmoren min. nice. bebbarna somnade BÅDA igår vid 22 och ester vaknade 02 och ellen 06.20. ellenbellen har kanske hittat det?

J och jag tittade på Lost. den serien. ärligt. efter varje avsnitt känner jag mig iq-befriad. je ne comprend pas. vad handlar det egentligen om? vem är widmore? vem är egentligen benjamin linus? finns ön? vad är nutid och vad är dåtid? och framtid? jag borde verkligen sluta kolla. MEN jag är spänd på om det går att hitta på ett bra slut på en sån här soppa. känns tveksamt.

ni vet i ett avsnitt av Vänner så skriver de en lista med kändisar som det är ok att vara otrogen med (som om det nu nånsin skulle hända). vi snackade om såna listor när min syster var här häromdagen. jag ska inte avslöja något eller så men "Sawyer" ligger bra till på min lista. fnissar.

i morgon ska vi på tvillinggrupp som bvc ordnar. ska bli kul att träffa andra och se om de har några kloka stuff att dela med sig av.

idag är en lugn dag hemma. om en vecka och en dag börjar J att jobba. not so nice.

Inga kommentarer: