lördag 12 april 2008

Godis&Pizza

E sover hor mormor och morfar idag. hon och mamma var på konsert på konserthuset idag. E ringde och sa god natt förut. älskade ungen min! hon hade spelat spel med mormor och morfar och nu skulle hon sova. hon är så fin. i morgon passar vi på att käka middag där när vi hämtar henne.

J och jag har käkat pizza och godis. klockan är nu tjugo över tio på lördagskvällen och J har somnat i soffan. jämte honom ligger e&e. och sover. gött. senaste kvällarna har varit gnälliga så det satt fint med en lugn idag faktiskt. utan gnäll alltså. annars har dagen förflutit utan större happenings. badade småtussarna på kvällen.

oj vad min hjärna är tom på ord idag. är nog allt sockret från godiset som gör mig sån här. eller min sömnbrist kanske.

jo, jag kan berätta att ellen och ester idag fick syn på varandra samtidigt för första gången. båda två log brett och de låg och "snackade" en bra stund (2 minuter då). sååååååååååååå gulligt!!!

carpe diem.

Inga kommentarer: