onsdag 9 april 2008

Work

J är och lämnar E.
idag ska vi till mitt gamla jobb och visa upp e&e. spännande.

himlen är supergrå idag. sovit gott i natt. tror inte de ammade alls mellan 12 och 07. men jag minns inte riktigt. ester sov dessutom hela kvällen igår. och nu sover hon igen, ellen också. de börjar bli mer och mer stabila e&e. sover mer... längre nöjda stunder osv.

igår var vi i stan. läkarbesök. J gick med vagnen. jag försökte hitta några kläder men inget passar när kroppen ser ut som en ledsen flodhäst med rynkor. min midja är försvunnen och höfterna ett skämt. man blir gråtfärdig! även om jag "bara" har 5 kg kvar att gå ned så känns kroppen helt förstörd. jag inser att jag låter ytlig och sånt... men det är svårt att hitta ro i en kropp som inte överensstämmer med ens inre bild av hur kroppen ser ut. jag får glädjas åt min fina frisyr. hihi...........

nu kom J hem igen. dags för frukost kanske?

tänker mkt på en vän. vill nästan be för henne... men jag vet ju inte om jag tror. how to do?

Inga kommentarer: