fredag 4 april 2008

Snygging

jag vill inte vara skrytig eller så. MEN GUD VAD SNYGG JAG BLEV (i håret alltså). sen vet jag inte om jag blev snygg på riktigt eller om det bara var det att jag såg så hemsk ut innan jag klippte mig... jag menar, ju sämre utgångsläget är desto...nej, nu snurrar jag bort mig. vad jag vill säga är iallafall att det var grymt skönt att klippa sig igår. skönt att sitta ned i 2,5 timme och bara snacka skvaller med frissan. dricka kaffe med mjölk i lugn och ro och läsa skvaller. I'm a new person!!! det gick bra för J som gick på stan med knut&rut hela tiden.

på eftermiddan sen var vi ute i den härliga vårsolen och E lekte och e&e sov i vagnen. drack kaffe med folk på gatan. såååååååååååååååå mysigt att bo här och såååååååååååå mysigt för E att det fullkomligt vimlar av andra kids.

idag är det mer disigt men vi ska på vårmarknad på ett ställe här i byn. det är en daglig verksamhet som har försäljning... ska försöka hitta lite fint att pryda väggarna med i vårt än så länge kala hem.


























Inga kommentarer: