onsdag 26 augusti 2009

Hypokondri

någon gång ska jag nog gå och prata med någon om min hypokondri. jobbigt är det. förtränger det för det mesta. men med svininfluensan ÖVERALLT i media så blir jag lätt uppstissad. jobbigt.

nog om hypokondri.

ester blir nog hemma hela veckan. hon och J var till farbror doktorn idag och hon har något virus. bara att vänta ut. E's förkylning är bättre iallafall. E var på filmkväll hos en grabb på gatan idag. hade fått chips och popcorn och sett madagaskar 2 med ett gäng kids från gatan. kul initiativ! ellen fortsätter att trivas på dagis. har gått tre dagar 9-14 och är nöjd och glad hela eftermiddagen. hon hade blivit lite ledsen idag när fröken sagt till henne att lägga sig ned vid vilan. men det var ju normalt, tycker jag... hon sover en dryg timme på dagis. amazing!

nu ska J och jag se "Män som hatar kvinnor" som J köpt idag. så glad jag blev. egentligen borde vi säkert sova. vi hålögda blekfisar. men det är så tråkigt.

mor och far var här idag. och syrris. så mysigt. och som alltid uppskattat av oss som har ett hem som skriker efter vård och omsorg.

livet är ändå guld, eller hur?

1 kommentar:

Anonym sa...

va me å hämta ellen å ebbis. ville se ellen på dagis. nyvaken å go. don e så söta dina ungar, alla tre. minns när jag hämtade ebba när hon var lite tuss.. inte så liten dock minns jag knappt. men dom växer så fort. så det knakar. älskar dig (er)
/lillsyrr