söndag 16 augusti 2009

Räknas inte

jag ska jobba i morgon, men det räknas knappt. måste gå hem halv tre. vi ska ha hembesök från dagis klockan 15. sen ledig tisdag och onsdag... långhelg, helt enkelt.

helgen varit fin. lite mycket med vår stora tjej. inte helt i balans alltid. mycket som händer.

de små mår bra. de BABBLAR. konstant. det är aldrig tyst här hemma och även om de inte alltid kommunicerar så REPETERAR de ALLT vi säger. hela tiden.

syrran fyller 25 idag förresten. kalaset blir nästa helg. funderar på nya tekoppar, som hon önskar sig.

vi grejar med framkallning idag. häromdagen när jag framkallade fick jag bara med de bilder jag skulle ha 2 ex av. de andra skulle man visst skriva i 1 framför. det gjorde jag inte och då fick jag följaktligen 0 ex av de bilderna. det finns inget slut på min klantighet numera.

Usain Bolt vann precis VM-guld på 100 meter. vilken fantastiskt person han är att springa fort. me like it.

Inga kommentarer: