tisdag 22 september 2009

Köp - byt - sälj

har packat ihop lite kläder som jag förhoppningsvis ska sälja då ÖF i Partille har en sån där "köp-byt-sälj-dag" om ett par veckor. hoppas mest på å bli av med det. helt OTROLIGT vad vi har grejor. allt som är relaterat till barn och graviditet får man sälja... mitt fokus denna gång blir skor, kläder och lite barnprylar... om det går bra kanske jag provar mer leksaker och mjukdjur nästa gång.

en bra dag, trots att jag jobbade sent. tisdagar har jag ju gympan och är inte hemma förrän halv sex. annars brukar jag vara hemma vid halv fyra/fyra senast.

J har köpt en ny tv-bänk. för 2000 pix. jag tyckte det var dyrt men sa att jag inte begär skilsmässa om han köper den. då log han och köpte den. min man är så jävla fin, rent ut sagt. och tv-bänken är jättesnygg. ska ta foto någon dag när jag har lite energi över (stort skratt, energi ÖVER???). jag är för rolig.

nepp. nu ska jag röja köket innan det är dags att duna in. hoppas på en LUGN NATT. skam den som ger sig.

Inga kommentarer: