tisdag 15 september 2009

Tre små

det rullar på på dagis. ester blir ledsen vid lämning, men det går bra på dan.

funderar mycket på hur jag kunnat få tre små fjun. till mig. till oss. bara sådär. föräldrar tenderar att bli aningens patetiska då de talar om föräldraskapets storheter men jag kan inte hjälpa det. en bit av mig och en bit av J har tre gånger blivit till tre nya liv. perfekta. tio fingrar och tio tår på allihopa. så fina. så ljuvliga. så välartade och begåvade ( rent objektivt alltså;) ) tre individer växer och gror i vårat hus. tre olika. vi är deras föräldrar. det är magi.

idag har två andra bra saker hänt.

1. J har bokat vårt SPA. det blir Asia Spa i Varberg. bröllopsdagen är den 25/10 men det blir först i november som vi åker (sön-mån).

2. jag har bokat klipptid. äntligen! ser ut som en blond ronja rövardotter. hemskt. det blir antingen 9/10 eller 23/10 beroende på om frissans tjejhelg blir av eller inte ;) min frissa är bäst!

nepp. ska ringa mor. sen sova. börja på ny bok idag.

1 kommentar:

Linda sa...

sitter på tåget på vär till uppsala. tack till den som uppfann trådlöst internet