lördag 12 september 2009

me&i

dagen började sådär, om jag ska vara ärlig. var lite småseg på morgonen. hade ingen lust med något. drog iväg på tvillingträff/me&i-party iallafall och humöret vände. tack för trevlig träff, klädvisning och sällskap (och lunch och GOD kaka med mera)!!! jag beställde var sin tröja till barnen och ett par velourmysbraller var till de små. sen kommer jag nog ha ett eget party också. verkar kul... ellen och ester var trötta efter partyt och somnade gott i bilen hem. jag körde lugnt och fint hem + liten omväg. de var helnöjda med att ha fått träffa twinspolarna elias&johanna och sigge&hugo...försäljerskan hade själv med sig ett av sina barn... linnea... hon hade också twins men pojken (william?) hade fått stanna hemma med pappan. svårt att vara fokuserad försäljare med två små kanske... lättare för oss som bara skulle kika och känna på kläderna. me&i har iallafall jättemycket fint.

J och E var på Liseberg och åkte slut våra biljetter som var kvar. E nöjd!

eftermiddagen lugn. så lugn en eftermiddag nu kan bli med två små ligister springande runt ens ben hela tiden. ester är förkyld... de har en väldig vilja nu. jag har inget mer att säga om den saken.

trevlig söndag i morgon alla... vi ska fira barnens farbror som fyllt fjortis.

Inga kommentarer: