söndag 24 januari 2010

Avslaget

idag skulle bli slappisdagen efter stora släktpartyt. det blev slappt. J hade någon form av magsjuka i natt så idag har varit LUGNT. J avslagen mest hela dagen. brudarna och jag har chillat mest. vikt tvätt. åkt lite pulka och sånt. än så länge bara J dålig. jag var lite småkass i natt också. inget allvarligt dock. så nu väntar vi på att flera ska börja spy ;) hoppas inte. har iallafall beslutat att bli hemma i morgon allihopa så att vi alla får en chans att antingen bli helt friska...eller motsatsen :(

släktpartyt blev mycket lyckat igår. Ellen och Ester fick massvis med fina saker: kläder, käpphästar (som låter!!!), pengar, presentkort, mer kläder, blommor och mera. alla var helnöjda med kalaset. särskilt jag, tror jag. första kalaset på länge som jag känt att jag haft koll på. hann till och med mingla lite. minns med fasa Ebbas fyraårskalas då ellen och ester var fyra månader. det var bara kaos för mig.

ska blippa in lite bilder sen. nu är det dags för Johan Falk. jag har förstått att det är det man ska göra på söndagarna. kolla Falk alltså. ska se om jag ser hela idag.

Inga kommentarer: