lördag 13 februari 2010

Äkta pärlor

vi är ute hos mina päron. firar mamma lite i förväg. hon fyller år på måndag. större delen av dagen har gått till att pärla. och till att plocka pärlor från golvet. nu ska vi strax få mat. Ellen leker med morfar.

i morse gjorde Ester nummer 2 på toan. hon var stolt som en tupp efteråt!

melodifestival ikväll igen. jag kommer att lägga min röst på den där Eric Saade. har inte hört låten. men eftersom Evelinas man är involverad så blir det en röst där. sen brukar Ebba få välja en att rösta på. förra veckan tyckte hon Ola var bäst.

hm, lite halvlåg idag. vädret gör sitt. jag vill ha ljus och grönt nu. inte en dag med vitt till. men det bestämmer ju inte jag. Ebba förklarar att vi helt enkelt får vänta till Gumman Tö kommer. funderar på att skriva ett brev till henne. om hon kunde raska på lite.

sen är det detta med relationer. ganska knivigt med tre barn. vissa gånger iallafall.

tusen kramar! trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer: