måndag 1 februari 2010

Pulsa

det är spännande och positivt att åka tåg. jag åker tiiiiiiiiiidigt och idag var det så mycket snö att jag fick pulsa hela vägen ned - bra motion. jag roade mig med att spana på djurspår på vägen. på grund av all snö blev jag lite osäker på om tåget skulle komma. men det gjorde det. jag stensov hela vägen till A-ås. sen pulsade jag upp till jobbet - bra motion igen.

igår skulle E och jag åkt skridskor men Allmänhetens åkning var inställd i Lerums ishall. bra att de informerar om det på hemsidan, tycker ni inte? vi kollade lite på en konståkningstävling och fick lite fika iallafall. granne + son var med också. när vi kom hem rockade vi loss med lite singstar. kul att alla blir så avspända när de får barn. för några år sedan hade jag ALDRIG sjungit Singstar inför folk med hörsel.

att döma av kommentarsfältet är inköpet av kaffebryggaren ett lyckat köp så nu ser jag också fram emot när den ska komma.

Tvillingtur: du får gärna tipsa om mer detaljer kring Andersson Wij, om du har lust.

nu ska jag arbeta. skriva en sisådär 100 journaler eller så.

1 kommentar:

TvillingTur sa...

En TAW-lista skall sammanställas med ett bra urval av hans låtar. Om du är intresserad av mina grejer kan du lyssna lite på www.myspace.com/tobiassvard
Det har inte hänt mycket på låtskrivarfronten det senaste året av nån anledning. Men här finns lite gamla låtar i alla fall.

Jag fick förresten en mocca master-bryggare i födelsedagspresent ett år. Den är jag väldigt glad i.

-tobias.