fredag 19 februari 2010

Schöne Freitag

ledig fredag. I love!

E har kompisen L här. småtjejerna har haft grannen O på besök (+mamma då). trevlig förmiddag. jag hann visst med att bada barnen också. klippa 30 små tånaglar och klippa Ebbas lugg. behövdes. småtjejerna klippte sig hos farmor igår.

nu sover de små och stora tjejerna ser någon film. tror jag ska måla deras naglar nu. ge dem lite uppmärksamhet och tid.

livet leker.

förresten så gick jag och la mig med Ebba igår. så jag har sovit en väldans massa mer timmar än vanligt. vi somnade i Ebbas säng. men efter halva natten bar jag ned henne till storsängen. jag har någon störning där. jag har SUPERSVÅRT att sova i någon annans säng än min egen.


hepp. dax för nagelbestyr.

ikväll kommer två av mina polare hit på myskväll.

Inga kommentarer: