onsdag 14 maj 2008

Kräk

E var mer välartad som spädbarn. hon höll inte på att kräkas precis hela tiden. det gör ellen och ester desto mer. jag är så trött på allt kräks. allt luktar kräks. det känns som jag inte gör annat än tvättar handdukar och missbrukar hushållspapper. jag har minst 7 kräkfläckar på tröjan jag har på mig och får byta kläder på både mig och bebisarna upp till 4 gånger per dag. det är kräkfläckar på golvet. även om man torkar precis när de har kräkts så missar man alltid en liten fläck. sen torkar den in och golvet blir prickigt. nice. fnissar åt mitt homestylade hem (not) med prickigt golv.

såg lite på "morgonsoffan" när jag ammade förut. björn gustafsson. man får liksom moderskänslor för honom. sötnosen.

kvällen och eftermiddagen gick bra. E är så duktig och bebbarna somnade vid 22 efter att ha ammat i två timmar. jag får kramp och blir uttorkad av all amning.

nej, nu ska jag torka bort några kräkfläckar i trappan innan jag går och lägger mig.

Inga kommentarer: