lördag 10 maj 2008

Nörd

man kommer på att man är en ultranörd när man på allvar börjar gilla familjeunderhållningsprogram (Glasklart). glasklart med ola är verkligen toppen. rekommenderas.

idag har vi (jag) mailat ut inbjudan till Ebbas fyraårskalas. hur ska vi hinna förbereda det? måste ringa mamma om det. hon fyller på fredagen. sen är det barnkalas på lördagen. och sen släktparty på söndan. härliga tider. bäst att jag gör en "to-do-lista" så att jag åtminstone lurar hjärnan att jag har kontroll. jag gillar inte att tappa den. kontrollen alltså.

vi var och grillade hos svärmor på eftermiddan. nice. båda bebisarna sover nu. härligt att ha J hemma på kvällen. nu ska vi äta lite chips.

det där om Håkan igår. det som jag skrev och som sen blev fel. jag skrev att jag älskar håkan. på riktigt. det är så mycket nostalgi med honom. så mycket känslor. så jag älskar honom. han var dock lite konstig i den där intervjun...med den där virtanen på tv8. tror ni håkan tar droger? eller var han bara trött?

det är sommar. nu kommer jag skriva nåt dumt. MEN... när man har små små bebisar och det är såhär varmt. då tänker man att det inte gör så mycket om det inte blir en jättevarm sommar. fy, vad hemsk jag är. för min del får det alltså gärna bli en lite lagom fin sommar. lite regn och svalt och lite varmt. men inte för mycket varmt. då bara oroar jag mig för värmen och solen och allt blir bara klibbigt och jobbigt.

nu var det sagt också.

Inga kommentarer: