måndag 16 juni 2008

När

när någon blir stor. när någon slutar vara en bebis. det är ungefär i 3/4-årsåldern. E är så cool nu. förut så hade hon "svinont" och höll på att tuffa sig. "mamma, jag tror jag är lite sådär sugen på piggelin...eller en riskaka. jag tror jag behöver det." sånt säger hon. min storflicka.

jag börjar känna en viss mättnadskänsla då det gäller fotboll nu. match varje kväll. enough is enough liksom.

i morgon ska J jobba igen. han jobbar bara 2 dagar denna veckan. skönt. sen är det bara en vecka innan hans semester och E's sommarlov börjar. då ska vi vara hemma alla i 6 veckor igen. så skönt. vi kommer att vara mest hemma i sommar. av lätt insedda skäl. ta några dagsturer (borås djurpark, liseberg, slottskogen...osv). nästa sommar funderar vi på husvagnssemester... är lite sugen på det.

måste sluta nu. händerna kliar. dags för te.

Inga kommentarer: