lördag 28 juni 2008

Ny länk om magen

byter ut länken om delad magmuskel. den nya är mer "matnyttig" med mer specifika övningar. nu är det bara dags att börja träna också. lättare sagt än gjort.

just nu är J ute med vagnen. E leker med en kompis från dagis. fullt upp för E idag... och ändå är hon grymt rastlös så fort det inte händer nåt. lite våldsam mot oss och bebisarna förut. inte så hon skadar dem/oss men man märker att hon liksom har mycket i sig. mycket känslor och sånt som är svårt att få ur sig när man är fyra år. nu ligger läget lugnt igen. tufft detta med att vara flerbarnsmor. och skojigt med förstås.

nu ska jag också se askungen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja inte är det lätt alltid.

Vad gäller våra små så är de idag 18dagar. så japp relativt nyfödda ska man väl säga. Känner igen er fyraåring..med blingbling. Vi har en dotter född 04 och en son född 06 samt twinsen som ju är födda 0806.

Kul med fler tvillingfolk. Kan jag månne länka till dig via mig så jag har dig "kvar"?
Hur hittade du till mig förresten? Lite nyfiken jag med.

Linda sa...

Hej! Jag hittade dig via tvillingnytt.se. Du får gärna länka till min sida. / Linda