måndag 30 juni 2008

Hackar

vi hackar och hostar här hemma. sov som en jag vet inte vad i natt. jag menar... jag är ju huuuuuuuuuuuuuuuuuuur trött som helst och i desperat behov av min beauty sleep och vad händer? ögonen vägrar stänga sig. låg klarvaken i timmatal och bara stirrade. klappade lite på E och väntade på esters nästa host. hopplöst. hittade knappt mina ögon i morse... så svullen i fejan blir man ju när man inte sover om nätterna. nice. not.

ni vet det där folk pratar om att barnets första år är äktenskapets största prövning. vi är iofs inte gifta...men ni vet. det är så rätt. E's första år var ju en barnlek inser jag nu. om J och jag är tillsammans den 21:e januari när de fyller ett så ska vi fan ha pris. eller nåt. jag skojar. lite.

dags för fiskgratäng och att ropa in E som cyklar med kompisen runt och runt huset. kompisens mamma är självfallet med och passar.

Inga kommentarer: