måndag 23 juni 2008

Rymma

det skulle vara fint att ligga i soffan en dag och bara slötitta på sex and the city eller vänner. äta lite praliner och bara dega. eller så hade det varit fint med en vecka på mallis. ensam. men så är det inte. och jag säger inte att jag inte älskar min fina familj och att vara med dem. men ALLTID. alla sekunder på dygnet är jag med dem. jag finns där hela tiden för alla. men när man har tre små liv så liksom tappar man sig själv på vägen. vart är jag?

E är bättre. hon sov drygt två timmar på dan och sen var hon som ny. har ätit och lekt igen. då blir jag glad. jag vill att hon ska leka och vara glad. som alltid. men det blir inget dagis i morgon. vi får se hur natten och morgondagen förlöper.

ingen fotboll idag. känns tomt.

nu sover alla barnen iallafall och jag ska spana lite på min kompis blogg. roligt.

Inga kommentarer: